NAVIGON

Otázky a odpovědi

Je možné pro navigaci 8110 zakoupit update (aktualizaci) na verzi 8310 ?

Ano je to možné. Software upgrade pro NAVIGON 8110 je dostupný v programu NAVIGON Fresh. Po zakoupení (platba blatební kartou přes internet) bude možné stáhnout softwarový update. Po aktualizaci budete mít plnohodnotný přístroj NAVIGON 8310 včetně všech funkcí:
NAVIGON MyRoutes, Professional Voice Command, TMC Routing Info, City View3D, Landmark View3D, Clever Parking

Můžete také využít naši aktualizační službu. Námi prováděné softwarové úpravy a aktualizace jsou zcela legální a nemají vliv na záruku. Používáme výhradně data od výrobce. Cena služby je 350,- + náklady na zakoupení softwarového updatu.

Co znamená a jak funguje "ZÁRUKA NEJNOVĚJŠÍ MAPY" (latest map guarantee) ?

Při nákupu nového zařízení NAVIGON existuje malá pravděpodobnost, že od výroby zařízení byla vydána novější mapa.

Chceme zajistit, abyste řídili s nejnovější mapou. Pokud bude do 30 dní po prvním použití zařízení vydána nová verze mapy, můžete si ji stáhnout zdarma prostřednictvím aplikace  NAVIGON Fresh  Chcete-li využít záruku nejnovějších map, musíte v období do 30 dnů ověřit, zda je k dispozici nová mapa.

Jak mohu uplatnit nárok na záruku nejnovějších map?


Když zařízení poprvé připojíte k aplikaci NAVIGON Fresh, vytvoříte si účet nebo se přihlásíte k již vytvořenému učtu a provedete registraci
přístroje. Doporučujeme vám nainstalovat nejnovější verzi aplikace NAVIGON Fresh.

V položce můj systém kliknete na položku "latest map guarantee" Pokud
je k dispozici nová mapa, automaticky se zobrazí v sekci stažení map a
služeb a můžete si ji stáhnout hned nebo kdykoli ve  30denním období.

Pokud nová mapa není dostupná, můžete do 30 dní kontrolovat aplikaci tak často, jak si budete přát.


1. Ujistěte se, že máte v počítači nainstalovanou poslední verzi aplikace NAVIGON Fresh

2. Připojte zařízení k počítači a přihlaste se ke svému účtu NAVIGON

3. V nabídce 'Nástroje' klikněte na 'Využít záruky nejnovějších map'

startup error! please check setup

  1. Vyzkoušejte RESET přístroje a obnovu zálohy

  2. Navigaci můžete zaslat na opravu k nám. Cena opravy je 700,- včetně DPH a navigace bude opravena do 3 dnů

  3. V případě uplatnění opravy zdarma (uplatnění záruční opravy) se obraťte na svého prodejce

  4. U navigace která nebyla zakoupena u nás, Vám můžeme nabídnout zprostředkování reklamace 350,- doba vyřízení cca 3 týdny

  5.  

 

Další české hlasy pro navigon?

Bohužel zatím není možné doinstalovat (nahrát) jiné (alternativní) hlasy typu (Brnák, Ostravák, Liška) než standartě dodávané hlasy od výrobce.

Ke cti výrobce chválím a ještě jednou chválím vynikající hlasovou navigaci Navigonu. Velmi příjemný ženský hlas hlásí přesně to, co jako řidič očekávám. Včas, jednoznačně a přesně. Lahůdkou jsou třeba povely při sjíždění z dálnic, kdy přístroj hlasově naviguje, v jakém pruhu se držet, na jaké číslo silnice odbočit, a věty při tom spojuje do souvětí.

fatal application error

  1. Vyzkoušejte RESET přístroje a obnovu zálohy
    Zkontrolujte zda je SD karta správě zasunutá a zda není poškozena
    Zkontrolujde zda data na SD kartě nejsou poškozena
    Vyzkoušejte Hardreset

  2. Navigaci můžete zaslat na opravu k nám. Cena opravy je 700,- včetně DPH a navigace bude opravena do 3 dnů

  3. V případě uplatnění opravy zdarma (uplatnění záruční opravy) se obraťte na svého prodejce

  4. U navigace která nebyla zakoupena u nás, Vám můžeme nabídnout zprostředkování reklamace 350,- doba vyřízení cca 3 týdny

Navigace obsahuje pouze východní Evropu, jak tam můžu přidat zbytek Evropy?

Zakoupením NAVIGON FreshMaps

Získáte mapy a aktualizace po dobu 2 let následujících zemí:
Albánie, Andora, Belgie, Bělorusko, Bosna a Hercegovina, Bulharsko, Černá Hora, Česká republika, Dánsko, Estonsko, Finsko, Francie, Gibraltar, Chorvatsko, Irsko, Itálie, Lichtenštejnsko, Litva, Lotyšsko, Lucembursko, Maďarsko, Makedonie, Monte Carlo, Německo, Nizozemí, Norsko, Ostrov Man, Polsko, Portugalsko, Rakousko, Rumunsko, Řecko, San Marino, Slovensko, Slovinsko, Spojené království, Srbsko, Španělsko, Švédsko, Švýcarsko, Vatikán

Mám zakoupenou navigaci navigon v záruce. Na navigaci se vyskytla porucha, kam se mám obrátit na záruční servis?

  1. V případě uplatnění opravy zdarma (uplatnění záruční opravy) se obraťte na svého prodejce

     

  2. U navigace která nebyla zakoupena u nás, Vám můžeme nabídnout zprostředkování reklamace za poplatek 350,-

  3. Pokud byla navigace zakoupená přes www.navigace-navigon.cz , sdělte nám číslo objednávky nebo číslo faktury nebo výrobní číslo a vaši reklamaci obratem vyřídíme

 

Provádíte výměnu displeje na GPS navigon?

Ano, výměna dotykové vrstvy případně celého LCD je možná. Orientační cena výměny dotykové vrstvy cca 1.200,- Výměna celého LCD cca 1.800,- Doba opravy do 3 dnů. Pro přesnou dobu opravy a cenu napište mail nebo zavolejte.

Navigon a tovární nastavení, aneb jak jak uvést navigační software do továrního nastavení?

Chcete-li obnovit vaše navigační zařízení nebo navigační software do továrního nastavení, postupujte takto:

1) Zapněte navigaci

 

2) Zvolte "Možnosti" -> "Nastavení" znovu "Možnosti" -> "Tovární nastavení"

 

3) Potvrdit "Ano"

 

NAVIGON Hardreset

Hardreset NAVIGON

Vypnout navigaci a zapínací tlačítko musíte držet bez puštění po dobu cca. 10 sekund

Některé modely vyžadují připojení nabíječky.

invalid client type Navigon fresh

Návod pro pro odstranění chybové hlášky "invalid client type"

Hláška invalid client type se může zobrazit pokud není produkt zaregistrován.
Stáhněte si aktuální verzi Navigon Fresh http://www.navigace-navigon.cz/ke-stazeni/

Pokud již máte Navigon Fresh naistalován odinstalujte přes Start -> Programy -> NAVIGON -> NAVIGON Fresh -> Odinstalování z vašeho počítače a poté nainstalujte "Navigon Fresh" znovu.

 

Připojte Navigon N70 k počítači (musí být zapnutý)

Opravný patch pro Navigon 70 (odstranění chybové hlášky "invalid client type") - stáhnout

(Ke stažení použijte pravé tlačítko myši a zvolte "Ulož odkaz jako")

Opraný soubor uložte do adresáře Navigon a potvrdit přepsání původního souboru

 

Invalid product combination Navigon Fresh

Po zadání tohoto kódu v aplikaci Navigon Fresh se objevilo hlášení: Invalid product combination a služba nefunguje.

Pokud se Vám zobrazuje tato chybová hláška napište nám:

 

1) e-mailová adresa na kterou je registrována navigace
2) aktivační kód k FreshMaps (na kartičce)
3) typ navigačního přístroje

 

Navigace funguje pouze v DEMO režimu

1) Zapněte navigaci

 

2) Zvolte "Možnosti" -> "Nastavení" znovu "Možnosti" -> "Tovární nastavení"

 

3) Potvrdit "Ano"

 

 

Jak provést aktualizaci mapových podkladů

1) Stáhněte si aktuální verzi Navigon Fresh http://www.navigace-navigon.cz/ke-stazeni/

2) Zapněte navigaci a připojte pomocí USB kabelu k počítači

3) Po instalaci spustit program NAVIGON Fresh

4) Přihlásit se ke svému účtu MyNavigon (pokud nemáte je nutné založit nový účet)

    V případě že máte zakoupen nebo aktivován 2 letý NAVIGON FreshMaps v položce "Stažení map a služeb" záložka "Moje mapy a služby"
    uvidíte dostupné mapy označené podle kvartálu Q1 až Q4

V případě že nemáte zakoupen update je možné zakoupení v eshopu  http://www.navigace-navigon.cz/products/navigon-freshmaps/

 

Jak provést registraci navigace navigon?

1) Stáhněte si aktuální verzi Navigon Fresh http://www.navigace-navigon.cz/ke-stazeni/

2) Zapněte navigaci a připojte pomocí USB kabelu k počítači

3) Po instalaci spustit program NAVIGON Fresh

4) PoložkaÚčet MyNavigon - založit nový účet

 
V případě že nemáte zakoupen update je možné zakoupení v eshopu  http://www.navigace-navigon.cz/products/navigon-freshmaps/